04 Jun
2016à¤à¤• दशकà¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ लामो समयदेखि नेपाली साहितà¥à¤¯ कà¥à¤·à¥‡à¤¤à¥à¤°à¤®à¤¾ कलम चलाइरहेकी à¤à¤®à¤•à¤•à¤¾ सृजना तथा लेख रचनाहरॠपढेका धेरैमा पकà¥à¤•à¥ˆ पनि उनकै जीवनको बारेमा जानà¥à¤¨à¥‡ रहर थियो । हिà¤à¤¡à¤¡à¥à¤² गरà¥à¤¨ नसकà¥à¤¨à¥‡ बोलà¥à¤¨ नसकà¥à¤¨à¥‡ आà¤à¤–ा पनि धमिलो देखà¥à¤¨à¥‡ केवल सà¥à¤¨à¥à¤¨ मातà¥à¤° सकà¥à¤¨à¥‡ à¤à¤®à¤•à¤•à¥‹ जीवन र दà¥à¤°à¥à¤²à¤ पà¥à¤°à¤¤à¤¿à¤à¤¾à¤•à¤¾ बारेमा जानà¥à¤¨à¥‡ समà¥à¤à¤µà¤¤à¤ƒ मजसà¥à¤¤à¤¾ धेरैमा उतà¥à¤¸à¥à¤•à¤¤à¤¾ थियो । ‘जीवन काà¤à¤¡à¤¾ कि फूल’ कृतिले तà¥à¤¯à¥‹ पूरा गरिदिà¤à¤•à¥‹ छ । पà¥à¤°à¤•à¤¾à¤¶à¤• ‘अनलाइन साहितà¥à¤¯ मञà¥à¤š’ र ‘à¤à¤®à¤• घिमिरे साहितà¥à¤¯à¤•à¤²à¤¾ पà¥à¤°à¤¤à¤¿à¤·à¥à¤ ान’ लॆ यो अवसर जà¥à¤°à¤¾à¤‡ दिà¤à¤•à¥‹ हो । यो संगà¥à¤°à¤¹à¤®à¤¾ सङà¥à¤—ृहित विà¤à¤¿à¤¨à¥à¤¨ ४ॠशीरà¥à¤·à¤•à¤®à¤¾ समेटिà¤à¤•à¤¾ आतà¥à¤®à¤ªà¤°à¤• निबनà¥à¤§à¤¹à¤°à¥à¤²à¥‡ à¤à¤®à¤•à¤•à¥‹ जीवनका आनà¥à¤¤à¤°à¤¿à¤• र बाहà¥à¤¯ पकà¥à¤· उजागर गरेका छनॠ। यो कृति उनको असामानà¥à¤¯ जीवनयातà¥à¤°à¤¾à¤•à¥‹ कथा हो । जहाठखà¥à¤¸à¥€à¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ आà¤à¤¶à¥ बढी छ तर पनि यो निराशाको हैन आशा र संघरà¥à¤·à¤•à¥‹ कथा हो ।
‘खà¥à¤Ÿà¥à¤Ÿà¤¾à¤²à¥‡ लेखà¥à¤¨à¥‡ लेखक’ का रà¥à¤ªà¤®à¤¾ à¤à¤®à¤•à¤²à¤¾à¤ˆ चिनà¥à¤¨à¥‡ सबैमा à¤à¤‰à¤Ÿà¤¾ सà¥à¤µà¤¾à¤à¤¾à¤µà¤¿à¤• जिजà¥à¤žà¤¾à¤¸à¤¾ जनà¥à¤®à¤¿à¤¨à¥à¤› उनले पढà¥à¤¨-लेखà¥à¤¨ कसरी सिकिनॠर उनलाई साहितà¥à¤¯ पढà¥à¤¨ केले पà¥à¤°à¥‡à¤°à¤¿à¤¤ गरà¥à¤¯à¥‹ ? ‘आशाको तà¥à¤¯à¥‹ तà¥à¤¯à¤¾à¤¨à¥à¤¦à¥à¤°à¥‹à¤¸à¤®à¥à¤®’, ‘आशाका किरणहरॠ‘अकà¥à¤·à¤°à¤¸à¤à¤— पलाà¤à¤•à¥‹ हरà¥à¤·’, ‘शबà¥à¤¦à¤•à¥‹ उतà¥à¤¸à¤µ’ पà¥à¤¸à¥à¤¤à¤• संसारमा पà¥à¤°à¤µà¥‡à¤¶’ आदि शीरà¥à¤·à¤•à¤¹à¤°à¥à¤®à¤¾ यसà¥à¤¤à¤¾ जिजà¥à¤žà¤¾à¤¸à¤¾à¤•à¥‹ उतà¥à¤¤à¤° समेटिà¤à¤•à¥‹ छ । à¤à¤®à¤•à¤•à¥‹ बालापनका थà¥à¤ªà¥à¤°à¥ˆ मारà¥à¤®à¤¿à¤• र रोचक कà¥à¤°à¤¾à¤¹à¤°à¥ पनि यी लेखहरà¥à¤®à¤¾ पाइनà¥à¤› । आफà¥à¤¨à¥€ बहिनी सà¥à¤•à¥‚ल गà¤à¤•à¥‹ र बाबाले उनलाई घरमै पढाà¤à¤•à¥‹ देखà¥à¤¦à¤¾ उनमा पनि पढà¥à¤¨à¥‡ रहर पलाà¤à¤•à¥‹ हो । तर उनले आफà¥à¤¨à¥‹ रहर पूरा गरà¥à¤¨ निकै सकस बेहोरà¥à¤¨à¥ परà¥â€Šà¤¯à¥‹ । उनको रà¥à¤šà¤¿ र बालमनोविजà¥à¤žà¤¾à¤¨à¤•à¥‹ बेवासà¥à¤¤à¤¾ नगरी उनका बाबाले बरॠउलà¥à¤Ÿà¥ˆ हपà¥à¤•à¤¾à¤ ‘तैले जानेर के गरà¥à¤¨à¥ ?” ( पृ. ४२) । तर उनले बहिनी पढà¥à¤¨à¥‡ ठाउà¤à¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ टाढै बसेर बाबाले थाहै नपाउने गरी पढà¥à¤¨à¥‡ अà¤à¥à¤¯à¤¾à¤¸ गरिन । उनी लेखà¥à¤›à¤¿à¤¨à¥ ‘मेरा लागि खà¥à¤²à¥à¤²à¤¾ धरती अà¤à¥à¤¯à¤¾à¤¸-पà¥à¤¸à¥à¤¤à¤¿à¤•à¤¾ बनà¥à¤¯à¥‹ । यहाà¤à¤•à¤¾ ढà¥à¤™à¥à¤—ा माटा अनि खà¥à¤Ÿà¥à¤Ÿà¤¾à¤•à¤¾ मसिना आंैलाहरॠपेिनà¥à¤¸à¤² र इरेजरहरॠबने ।’ à¤à¥Œà¤¤à¤¿à¤• रà¥à¤ªà¤®à¤¾ मà¥à¤–बाट शबà¥à¤¦ उचà¥à¤šà¤¾à¤°à¤£ गरà¥à¤¨à¤¬à¤¾à¤Ÿ वञà¥à¤šà¤¿à¤¤ à¤à¤®à¤•à¤®à¤¸à¤à¤— à¤à¥‹à¤• थियो तर à¤à¥‹à¤• लागà¥à¤¯à¥‹ à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ आवाज थिà¤à¤¨ पà¥à¤¯à¤¾à¤¸ थियो तà¥à¤¯à¤¸à¤•à¥‹ अनà¥à¤à¥‚ति पनि थियो तर तà¥à¤¯à¤¸à¤²à¤¾à¤ˆ वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤ गरà¥à¤¨à¥‡ कà¥à¤¨à¥ˆ माधà¥à¤¯à¤® थिà¤à¤¨ । यसरी माधà¥à¤¯à¤® खोजà¥à¤¨à¥‡ कà¥à¤°à¤®à¤®à¤¾ उनी अकà¥à¤·à¤°à¤¹à¤°à¥à¤•à¥‹ संसारमा पà¥à¤—िनॠ। यदà¥à¤¯à¤ªà¤¿ अरà¥à¤²à¤¾à¤ˆ जसà¥à¤¤à¥‹ उनका लागि यो यातà¥à¤°à¤¾ सहज थिà¤à¤¨ । पà¥à¤°à¤¸à¥à¤¤à¥à¤¤ पà¥à¤¸à¥à¤¤à¤•à¤²à¥‡ à¤à¤®à¤•à¤•à¤¾ तिनै असहज यातà¥à¤°à¤¾à¤¹à¤°à¥à¤•à¥‹ कथा बोलेको छ ।
पà¥à¤¸à¥à¤¤à¤•à¤•à¥‹ पहिलो खणà¥à¤¡ अतà¥à¤¯à¤¨à¥à¤¤à¥ˆ मारà¥à¤®à¤¿à¤• र हृदयसà¥à¤ªà¤°à¥à¤¶à¥€ छ । आफà¥à¤¨à¥ˆ दृढ इचà¥à¤›à¤¾à¤¶à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤•à¤¾ à¤à¤°à¤®à¤¾ अकà¥à¤·à¤° सिकेकी तिनै केटीले सà¥à¤µà¤¾à¤§à¥à¤¯à¤¾à¤¯à¤¨à¤•à¤¾ à¤à¤°à¤®à¤¾ लेखेको पà¥à¤¸à¥à¤¤à¤• पढà¥à¤¦à¥ˆ छॠà¤à¤¨à¥‡à¤° सोचà¥à¤¦à¤¾ अपतà¥à¤¯à¤¾à¤°à¤¿à¤²à¥‹ लागà¥à¤› । à¤à¤®à¤•à¤•à¥‹ जीवन आफैमा à¤à¤‰à¤Ÿà¤¾ कथा (वà¥à¤¯à¤¥à¤¾) हो । शारीरिक रà¥à¤ªà¤®à¤¾ अशकà¥à¤¤ à¤à¤à¤•à¥ˆà¤²à¥‡ उनले पà¥à¤°à¤¶à¤¸à¥à¤¤ मानसिक समसà¥à¤¯à¤¾ पनि à¤à¥‹à¤—à¥à¤¨à¥à¤ªà¤°à¥â€Šà¤¯à¥‹ । लेखकका रà¥à¤ªà¤®à¤¾ आफà¥à¤¨à¥‹ चिनारी बनाउन सफल हà¥à¤¨à¥à¤ªà¥‚रà¥à¤µ उनको परिवार र आफनà¥à¤¤à¤œà¤¨à¤¬à¤¾à¤Ÿ पनि उनले उपेकà¥à¤·à¤¾ मातà¥à¤° पाइनॠ। उनले विà¤à¤¿à¤¨à¥à¤¨ सनà¥à¤¦à¤°à¥à¤à¤®à¤¾ अà¤à¤¿à¤à¤¾à¤µà¤•à¤¬à¤¾à¤Ÿ धेरै चà¥à¤Ÿà¤¾à¤‡ खाà¤à¤•à¥‹ उलà¥à¤²à¥‡à¤– गरेकी छनॠ। जà¥à¤¨ निकै दà¥à¤ƒà¤–दॠपकà¥à¤· हो । बहिनीको माया पाà¤à¤•à¥‹à¤®à¤¾ à¤à¤®à¤• उनीपà¥à¤°à¤¤à¤¿ कृतजà¥à¤ž छिनॠ। तà¥à¤¯à¤¸à¥ˆà¤²à¥‡ पà¥à¤¸à¥à¤¤à¤•à¤®à¤¾ परिवारका सदसà¥à¤¯à¤¹à¤°à¥à¤•à¥‹ वà¥à¤¯à¤µà¤¹à¤¾à¤°à¤ªà¥à¤°à¤¤à¤¿ उनले तीवà¥à¤° असनà¥à¤¤à¥‹à¤· पà¥à¤°à¤•à¤Ÿ गरेकी छनॠ। तथापि आमा र बाबाको तिरसà¥à¤•à¤¾à¤°à¤²à¤¾à¤ˆ उनले वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤—त तहमा à¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ सामाजिक मूलà¥à¤¯-मानà¥à¤¯à¤¤à¤¾à¤¸à¤à¤— जोडेरी हेरेकी छनॠ। ‘समाजको दृषà¥à¤Ÿà¤¿à¤®à¤¾ अपाङà¥à¤—ता’ शीरà¥à¤·à¤•à¤…नà¥à¤¤à¤°à¥à¤—त शारीरिक रà¥à¤ªà¤®à¤¾ अपाङà¥à¤— à¤à¤à¤•à¤¾à¤¹à¤°à¥à¤ªà¥à¤°à¤¤à¤¿ मानिसहरà¥à¤•à¥‹ नकारातà¥à¤®à¤• दृषà¥à¤Ÿà¤¿à¤•à¥‹à¤£ र वà¥à¤¯à¤µà¤¹à¤¾à¤°à¤•à¥‹ चरà¥à¤šà¤¾ गरà¥à¤¦à¥ˆ आफूले तà¥à¤¯à¤¸à¥à¤¤à¥‹ दृषà¥à¤Ÿà¤¿à¤•à¥‹à¤£ चिरà¥à¤¨ गरेको संघरà¥à¤·à¤¬à¤¾à¤°à¥‡ उलà¥à¤²à¥‡à¤– गरेकी छनॠ। आफà¥à¤¨à¥ˆ दृढ अठोटको जगमा सà¥à¤µà¤¾à¤§à¥à¤¯à¤¯à¤¨ गरेकी à¤à¤®à¤•à¤²à¥‡ साहितà¥à¤¯à¤¿à¤• सांसà¥à¤•à¥ƒà¤¤à¤¿à¤• राजनीतिक लैङà¥à¤—िक आदि थà¥à¤ªà¥à¤°à¥ˆ विषयमा कलम चलाà¤à¤•à¥€ छनॠ। लैङà¥à¤—िक विà¤à¥‡à¤¦ धारà¥à¤®à¤¿à¤•-सांसà¥à¤•à¥ƒà¤¤à¤¿à¤• रà¥à¤¢à¤¿à¤µà¤¾à¤¦ निरंकà¥à¤¶à¤¤à¤¾ यà¥à¤¦à¥à¤§ िहंसा आदिको उनी पà¥à¤°à¤–र विरोधी हà¥à¤¨à¥ । महिला उतà¥à¤ªà¥€à¤¡à¤¨à¤•à¤¾ पछाडि उनी धरà¥à¤® अनà¥à¤§à¤µà¤¿à¤¶à¥à¤µà¤¾à¤¸ र परमà¥à¤ªà¤°à¤¾à¤—त मानà¥à¤¯à¤¤à¤¾à¤²à¤¾à¤ˆ कारक मानà¥à¤›à¤¿à¤¨à¥ । पितृसतà¥à¤¤à¤¾à¤¤à¥à¤®à¤• संरचना बदलà¥à¤¨à¥à¤ªà¤°à¥à¤¨à¥‡ मत राखà¥à¤›à¤¿à¤¨à¥ । यस मानेमा उनी पà¥à¤°à¤—तिशील विचार राखà¥à¤›à¤¿à¤¨à¥ । नेपालको सांसà¥à¤•à¥ƒà¤¤à¤¿à¤• पछौटेपनापà¥à¤°à¤¤à¤¿ पनि उनको गहिरो चिनà¥à¤¤à¤¾ छ । माकà¥à¤¸à¥à¤°à¤µà¤¾à¤¦à¥€ दरà¥à¤¶à¤¨à¤ªà¥à¤°à¤¤à¤¿ à¤à¥à¤•à¤¾à¤µ à¤à¤à¤•à¥€ à¤à¤®à¤•à¤•à¤¾ लेखहरà¥à¤®à¤¾ नेपाली समाजको रà¥à¤¢à¤¿à¤µà¤¾à¤¦à¥€ संसà¥à¤•à¤¾à¤° र धारà¥à¤®à¤¿à¤• अनà¥à¤§à¤µà¤¿à¤¶à¥à¤µà¤¾à¤¸ चिरà¥à¤¨à¤®à¤¾ लेखकका रà¥à¤ªà¤®à¤¾ आफà¥à¤¨à¥‹ पनि अहमॠà¤à¥‚मिका हà¥à¤¨à¥à¤ªà¤°à¥à¤¨à¥‡ दायितà¥à¤µà¤¬à¥‹à¤§ र आगà¥à¤°à¤¹ à¤à¤²à¥à¤•à¤¿à¤¨à¥à¤› । पारिजातका लेखनबाट विशेष पà¥à¤°à¤à¤¾à¤µà¤¿à¤¤ à¤à¤®à¤• मृतà¥à¤¯à¥à¤ªà¤›à¤¿à¤•à¥‹ संसà¥à¤•à¤¾à¤°à¤œà¤¨à¥à¤¯ करà¥à¤®à¤•à¤¾à¤£à¥à¤¡à¥€à¤¯ कà¥à¤°à¤¾à¤¹à¤°à¥à¤®à¤¾ विशà¥à¤µà¤¾à¤¸ गरà¥à¤¦à¤¿à¤¨à¤¨à¥ । “मृतà¥à¤¯à¥à¤²à¥‡ लगेपछि पनि लासलाई कà¥à¤¨à¥ˆ धरà¥à¤®à¤•à¥‹ कातà¥à¤°à¥‹ नओढाइयोसॠकिà¥à¤°à¤¯à¤¾à¤ªà¥à¤¤à¥à¤°à¥€ पनि नबसाइयोसॠलासमाथि दागबतà¥à¤¤à¥€ नदिइयोसॠ(पृ. २४९)” उनको आगà¥à¤°à¤¹ छ ।
à¤à¤®à¤• समाज रà¥à¤ªà¤¾à¤¨à¥à¤¤à¤°à¤£à¤®à¤¾ लेखकको विशेष à¤à¥‚मिका हà¥à¤¨à¥‡ मत राखà¥à¤›à¤¿à¤¨à¥ । र यही मानà¥à¤¯à¤¤à¤¾à¤•à¤¾ कारण दà¥à¤µà¤¨à¥à¤¦à¥à¤µà¤•à¤¾ बेलामा आफूले सà¥à¤µà¤¤à¤¨à¥à¤¤à¥à¤° विचार राखà¥à¤¨à¥‡ जमरà¥à¤•à¥‹ गरेको विशà¥à¤µà¤¾à¤¸ छ । तर तà¥à¤¯à¥‹ बेला सरकारी र विदà¥à¤°à¥‹à¤¹à¥€ दà¥à¤µà¥ˆ पकà¥à¤·à¤¬à¤¾à¤Ÿ à¤à¤à¤•à¤¾ हतà¥à¤¯à¤¾-िहंसाका घटनाको निनà¥à¤¦à¤¾ गरà¥à¤¨à¥‡ काम चà¥à¤¨à¥Œà¤¤à¥€à¤ªà¥‚रà¥à¤£ à¤à¤à¤•à¥‹à¤²à¥‡ आफूले पनि विà¤à¤¿à¤¨à¥à¤¨ धाकधमà¥à¤•à¥€à¤•à¥‹ सामना गरेको उनको अनà¥à¤à¤µ छ । सà¥à¤µà¤¤à¤¨à¥à¤¤à¥à¤° लेखकका रà¥à¤ªà¤®à¤¾ कलम चलाउन संकटकालका समयमा राजà¥à¤¯à¤ªà¤•à¥à¤· र विदà¥à¤°à¥‹à¤¹à¥€ पकà¥à¤· दà¥à¤µà¥ˆà¤•à¥‹ मारमा आफू पनि परेको तिकà¥à¤¤ अनà¥à¤à¤µ छ । ‘कानà¥à¤¤à¤¿à¤ªà¥à¤°’ दैनिकमा सà¥à¤¤à¤®à¥à¤à¤•à¤¾à¤°à¤¸à¤®à¥‡à¤¤ रहेकी à¤à¤®à¤•à¤²à¥‡ ‘कलम र मृतà¥à¤¯à¥à¤•à¥‹ सनà¥à¤¤à¥à¤°à¤¾à¤¸’, ‘बनà¥à¤¦à¥à¤•à¤¸à¤à¤— शबà¥à¤¦à¤•à¥‹ परेड’ आदि निबनà¥à¤§à¤¹à¤°à¥à¤®à¤¾ उकà¥à¤¤ अनà¥à¤à¥‚तिहरॠपोखेकी छनॠ। यसबाहेक ‘संकटकाल र सनà¥à¤¤à¥à¤°à¤¸à¥à¤¤ समय’ ‘धनकà¥à¤Ÿà¤¾ जलà¥à¤¯à¥‹’ ‘रगतामà¥à¤¯ समयसà¤à¤— सà¥à¤¤à¤¬à¥à¤§ मन’ लगायतका शीरà¥à¤·à¤•à¤…नà¥à¤¤à¤°à¥à¤—त दà¥à¤µà¤¨à¥à¤¦à¥à¤µà¤•à¤¾à¤²à¥€à¤¨ नेपाली समाजको तà¥à¤°à¤¾à¤¸à¤¦à¥€à¤•à¥‹ वरà¥à¤£à¤¨ समेटिà¤à¤•à¥‹ छ ।
पà¥à¤¸à¥à¤¤à¤•à¤®à¤¾ सà¥à¤µà¤¾à¤à¤¾à¤µà¤¿à¤• रà¥à¤ªà¤®à¤¾ खडà¥à¤•à¤¿à¤¨à¥‡ पकà¥à¤·à¤¹à¤°à¥ पनि छनॠ। उनको कथा तिथि मितिका आधारमा सिलसिलाबदà¥à¤§ छैन । à¤à¤¾à¤·à¤¾ सरल छ तर पूरà¥à¤£à¤µà¤¿à¤°à¤¾à¤® र अलà¥à¤ªà¤µà¤¿à¤°à¤¾à¤®à¤¹à¤°à¥à¤•à¥‹ यथोचित पà¥à¤°à¤¯à¥‹à¤— हà¥à¤¨ सकेको छैन । à¤à¤‰à¤Ÿà¥ˆ शीरà¥à¤·à¤•à¤…नà¥à¤¤à¤°à¥à¤—त राखà¥à¤¨ सकिने कà¥à¤°à¤¾à¤¹à¤°à¥à¤²à¤¾à¤ˆ बेगà¥à¤²à¤¾à¤¬à¥‡à¤—à¥à¤²à¥ˆ शीरà¥à¤·à¤•à¤®à¤¾ निबनà¥à¤§à¤¾à¤¤à¥à¤®à¤• शैलीमा लेखिà¤à¤•à¤¾à¤²à¥‡ थà¥à¤ªà¥ˆà¥à¤° कà¥à¤°à¤¾ दोहोरिà¤à¤•à¤¾ पनि छनॠ। तà¥à¤¯à¤¸à¥ˆà¤²à¥‡ पà¥à¤¸à¥à¤¤à¤•à¤•à¥‹ पछिलà¥à¤²à¥‹ खणà¥à¤¡ केही पटà¥à¤¯à¤¾à¤°à¤²à¤¾à¤—à¥à¤¦à¥‹ बनेको छ । धेरै ठाउà¤à¤®à¤¾ लेखकà¤à¤¿à¤¤à¥à¤°à¤•à¥‹ ‘म’ à¤à¤¾à¤µ हाबी à¤à¤à¤•à¥‹ à¤à¤¾à¤¨ हà¥à¤¨à¥à¤› । यसलाई समà¥à¤ªà¤¾à¤¦à¤¨à¤•à¥‹ कमजोरी पनि मानà¥à¤¨ सकिà¤à¤²à¤¾ । सबैà¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ अनà¥à¤¯à¥‹à¤² चाहिठà¤à¤®à¤•à¤²à¥‡ आफà¥à¤¨à¤¾ आमाबाबà¥à¤ªà¥à¤°à¤¤à¤¿ राखà¥à¤¨à¥‡ दृषà¥à¤Ÿà¤¿à¤•à¥‹à¤£ नै पà¥à¤°à¤¸à¥à¤Ÿ हà¥à¤à¤¦à¥ˆà¤¨ । à¤à¤•à¤¾à¤¤à¤¿à¤° उनीहरà¥à¤•à¥‹ वà¥à¤¯à¤µà¤¹à¤¾à¤°à¤ªà¥à¤°à¤¤à¤¿à¤•à¥‹ उनमा तीवà¥à¤° असनà¥à¤¤à¥à¤·à¥à¤Ÿà¤¿ छ रोष छ र अरà¥à¤•à¥‹à¤¤à¤°à¥à¤« उनी आफà¥à¤¨à¤¾ अà¤à¤¿à¤à¤¾à¤µà¤•à¤ªà¥à¤°à¤¤à¤¿ कृतजà¥à¤ž पनि छिनॠ।
पà¥à¤¸à¥à¤¤à¤•à¤®à¤¾ à¤à¤®à¤•à¤•à¤¾ बारेमा धेरै अनà¥à¤¤à¤°à¤™à¥à¤— पà¥à¤°à¤¸à¤™à¥à¤—हरॠपनि छनॠ। ‘टालेका पाइजामा र लाज’ र ‘ऋतà¥à¤§à¤°à¥à¤® र बैà¤à¤¸’ मा मà¥à¤–à¥à¤¯à¤¤à¤ƒ उनको किशोरावसà¥à¤¥à¤¾à¤•à¥‹ यौन मनोविजà¥à¤žà¤¾à¤¨à¤•à¥‹ उदà¥à¤˜à¤¾à¤Ÿà¤¨ à¤à¤à¤•à¥‹ छ । शारीरिक जटिलताका कारण किशोरावसà¥à¤¥à¤¾à¤•à¥‹ उनको मनोदशा पृथक छ । उनमा पनि बैà¤à¤¸ आà¤à¤•à¥‹ थियो तर फरक हिसाबले । “मलाई दश÷à¤à¤˜à¤¾à¤° वरà¥à¤·à¤•à¥‹ उमेर हà¥à¤à¤¦à¤¾à¤¸à¤®à¥à¤® लाज सरम के हो थाहै थिà¤à¤¨ …। यो कारणले पनि मेरा समà¥à¤ªà¥‚रà¥à¤£ लà¥à¤—ा कपडाहरॠअरà¥à¤²à¥‡ नै लाइदिनॠफà¥à¤•à¤¾à¤²à¤¿à¤¦à¤¿à¤¨à¥à¤ªà¤°à¥à¤¨à¥‡ र नà¥à¤¹à¤¾à¤‡à¤¦à¤¿à¤¨à¥à¤ªà¤°à¥à¤¨à¥‡ à¤à¤à¤•à¥‹ हà¥à¤¨à¤¾à¤²à¥‡ लाज सरम मानेर साधà¥à¤¯ पनि छैन ।” उनी विदà¥à¤°à¥‹à¤¹à¥€ सà¥à¤µà¤¾à¤à¤¾à¤µà¤•à¥€ à¤à¤à¤•à¤¾à¤²à¥‡ ऋतà¥à¤§à¤°à¥à¤®à¤•à¥‹ अवधिमा दाजà¥à¤à¤¾à¤‡à¤•à¥‹ मà¥à¤– हेरà¥à¤¨à¥ हà¥à¤à¤¦à¥ˆà¤¨ नतà¥à¤° अशà¥à¤ हà¥à¤¨à¥à¤› à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ आमाको आदेशको यसरी अवजà¥à¤žà¤¾ गरिनॠ“आज मैले तिमà¥à¤°à¥‹ छोरालाई छोà¤à¤° हेरेर उसको आयॠसà¥à¤µà¤¾à¤¤à¥à¤¤à¥ˆ कसरी घटà¥à¤¦à¥‹ रहेछ ? ऊ कसरी मरà¥à¤¦à¥‹à¤°à¤¹à¥‡à¤› ?” उनको यो पà¥à¤°à¤¶à¥à¤¨ आमालाई मातà¥à¤° हैन हामà¥à¤°à¥‹ परमà¥à¤ªà¤°à¤¾à¤—त रà¥à¤¢à¤¿à¤µà¤¾à¤¦à¥€ समाजलाई हो । ‘रङà¥à¤— कà¥à¤šà¥€ र कà¥à¤¯à¤¾à¤¨à¤à¤¾à¤¸’ ले कविता निबनà¥à¤§ कथा आदि लेखà¥à¤¨à¥‡ à¤à¤®à¤•à¤•à¥‹ अरà¥à¤•à¥‹ वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤¤à¥à¤µ पनि बाहिर लà¥à¤¯à¤¾à¤à¤•à¥‹ छ । आफà¥à¤¨à¥ˆ निबनà¥à¤§ सङà¥à¤—à¥à¤°à¤¹ ‘बेमौसमका आसà¥à¤¥à¤¾à¤¹à¤°à¥’ मा उनले आफà¥à¤¨à¥‹ आवरण चितà¥à¤° कोरेकी छनॠ।
अहिले साहितà¥à¤¯à¤•à¤¾à¤° र समीकà¥à¤·à¤•à¤¹à¤°à¥à¤®à¤¾ à¤à¤®à¤•à¤•à¥‹ तारिफ गरà¥à¤¨à¥‡ र उनलाई पà¥à¤°à¤¸à¥à¤•à¥ƒà¤¤ गरà¥à¤¨à¥‡ होडबाजी चलेको देखिनà¥à¤› । निःसनà¥à¤¦à¥‡à¤¹ à¤à¤®à¤•à¤•à¥‹ उचित मूलà¥à¤¯à¤¾à¤™à¥à¤•à¤¨ हà¥à¤¨à¥ रामà¥à¤°à¥‹ हो । तर हामà¥à¤°à¥‹ समाजमा à¤à¤• हैन हजारौठà¤à¤®à¤•à¤¹à¤°à¥ छनॠजसलाई हामà¥à¤°à¥‹ समाजले अà¤à¥ˆ तिरसà¥à¤•à¤¾à¤° गरिरहेको छ । पà¥à¤°à¥‹à¤¤à¥à¤¸à¤¾à¤¹à¤¿à¤¤ गरà¥à¤¨à¥à¤•à¥‹ साटो उपेकà¥à¤·à¤¾ गरिरहेको छ । à¤à¤• जना à¤à¤®à¤•à¤ªà¥à¤°à¤¤à¤¿ सबैको धà¥à¤¯à¤¾à¤¨ हà¥à¤¨à¥ तर अनà¥à¤¯ हजारौठà¤à¤®à¤•à¤¹à¤°à¥à¤²à¤¾à¤ˆ बेवासà¥à¤¤à¤¾ गरà¥à¤¨à¥à¤œà¥‡à¤² à¤à¤®à¤•à¤•à¥‹ पनि समà¥à¤®à¤¾à¤¨ नà¤à¤à¤•à¥‹ ठहरà¥à¤› । तसरà¥à¤¥ à¤à¤®à¤•à¤•à¥‹ कृति हामà¥à¤°à¥‹ समाजको संकà¥à¤šà¤¿à¤¤ दृषà¥à¤Ÿà¤¿à¤•à¥‹à¤£à¤²à¤¾à¤ˆ फराकिलो बनाउने à¤à¤‰à¤Ÿà¤¾ माधà¥à¤¯à¤® बनà¥à¤¨ सकोसॠ।
“मैले हात चलाउन खोजेठसकिनठ। हातका औà¤à¤²à¤¾à¤¹à¤°à¥à¤¸à¤à¤— चलà¥à¤¨ सकà¥à¤¨à¥‡ शकà¥à¤¤à¤¿ अलिकति पनि बाà¤à¤•à¥€ रहेनछ । ओठहरॠजमजमाठतर कà¥à¤¨à¥ˆ शबà¥à¤¦ वा वाकà¥à¤¯ निसà¥à¤•à¥‡à¤¨ । खà¥à¤Ÿà¥à¤Ÿà¤¾à¤®à¤¾ पनि शरीर बोकेर हिà¤à¤¡à¤¾à¤‰à¤¨ सकà¥à¤¨à¥‡ शकà¥à¤¤à¤¿ थिà¤à¤¨…।” यसरी पà¥à¤°à¤¾à¤•à¥ƒà¤¤à¤¿à¤• रà¥à¤ªà¤®à¤¾ आफूलाई ठगिà¤à¤•à¥‹ पाà¤à¤•à¥€ à¤à¤®à¤•à¤²à¥‡ जीवनमा नपाà¤à¤•à¤¾ अवसरहरà¥à¤•à¥‹ सà¥à¤µà¤¯à¤‚ले सिरà¥à¤œà¤¨à¤¾ गरेकी छनॠ। काà¤à¤¡à¤¾à¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ फूलको आयॠछोटो हà¥à¤¨à¥‡ à¤à¤ पनि फूल सà¥à¤¨à¥à¤¦à¤° हà¥à¤¨à¥à¤› । तà¥à¤¯à¤¸à¥ˆà¤²à¥‡ उनले काà¤à¤¡à¤¾à¤°à¥à¤ªà¥€ जीवनलाई फूल बनाà¤à¤•à¥€ छनॠ। मदन पà¥à¤°à¤¸à¥à¤•à¤¾à¤° उतà¥à¤¤à¤® शानà¥à¤¤à¤¿ पà¥à¤°à¤¸à¥à¤•à¤¾à¤° पदà¥à¤®à¤¶à¥à¤°à¥€ पà¥à¤°à¤¸à¥à¤•à¤¾à¤° शंकर लामिछाने निबनà¥à¤§ पà¥à¤°à¤¸à¥à¤•à¤¾à¤° गà¥à¤¾à¤œà¤¨ पà¥à¤°à¤¸à¥à¤•à¤¾à¤°à¤œà¤¸à¥à¤¤à¤¾ धेरै पà¥à¤°à¤¸à¥à¤•à¤¾à¤°à¤¬à¤¾à¤Ÿ समà¥à¤®à¤¾à¤¨à¤¿à¤¤ à¤à¤‡à¤¸à¤•à¥‡à¤•à¥‹ यो कृति अङà¥à¤—à¥à¤°à¥‡à¤œà¥€à¤®à¤¾ अनà¥à¤µà¤¾à¤¦ à¤à¤à¤®à¤¾ अठलोकपिà¥à¤°à¤¯ हà¥à¤¨à¥‡ निशà¥à¤šà¤¿à¤¤ छ ।